Naarmate de zomer zijn warmste maand bereikt, denken we aan leuke manieren om af te koelen met onze kinderen.

Een zwembad vol water vullen of de sproeier opzetten is een veel voorkomende en eenvoudige manier waarop je kinderen zich buiten kunnen vermaken terwijl ze koel blijven.

Maar een moeder heeft alle ouders eraan herinnerd over water slangen en kinderen met een beangstigend verhaal.
 
Peuter Nicholas Woodger was in de achtertuin van zijn huis in Arizona, terwijl zijn moeder hun opblaasbaar zwembad vulde.

Het was heet en Nicholas werd ongeduldig, dus zijn moeder bespoot hem speels met de slang om hem te helpen af ​​te koelen.

Ze wist niet dat het water de hele dag in de slang was opgewarmd en op een gevaarlijke temperatuur was gekomen toen ze haar kleintje besproeide, meldt the Mirror.

Tweedegraads brandwonden

Nicholas leed aan tweedegraads brandwonden op 30 procent van zijn lichaam na het incident in 2016.

De moeder van drie, Stacey, plaatste een foto van de arme jongen bedekt met rode brandwonden om ouders eraan te herinneren voorzichtig te zijn bij het gebruik van een waterslang op hun kinderen.

De moeder geeft op de VOLGENDE PAGINA informatie over hoe heet de slang kan worden en wat je het beste kan doen.